Керівники-освітяни вивчають питання тайм-менеджменту
Тайм-менеджмент як умова організації успішного освітнього процесу
На базі Комунального закладу «Хмільнянський ліцей Канівської міської ради Черкаської області" 24 травня 2024 року організовано та проведено семінар-практикум з теми: «Тайм-менеджмент як умова організації успішного освітнього процесу». Директор ліцею Ольга Петрівна Пустовойт ознайомила присутніх з діяльністю навчального закладу щодо використання питань тайм-менеджменту. Увазі присутніх було запропоновано систематичний підхід до організації та використання свого часу з метою досягнення максимальної продуктивності та реалізації поставлених цілей. Розкрито основну ідею, що полягає в ефективному розподілі часу між різними завданнями, проєктами та активностями, який забезпечує баланс між роботою, особистим життям і відпочинком. Тайм-менеджмент може допомогти підвищити продуктивність, зменшити стрес та досягати поставлених цілей більш ефективно. Управління часом є важливим інструментом у сучасному житті, оскільки допомагає досягати більшої продуктивності, знижує рівень стресу і допомагає краще використовувати обмежений ресурс – час.
Практична частина семінару допомогла присутнім визначити пріоритети та навчитися ефективно розподіляти час між різними завданнями. Учасники заходу вчилися завдяки плануванню та управлінню часом краще орієнтуватися в досягненні своїх цілей. Зрозуміли, що розпланувавши цілі крок за кроком, можна швидше наблизитися до досягнення мети. Учасники семінару зрозуміли, що тайм-менеджмент допомагає зосередитися на важливих аспектах освітнього процесу, а також уникнути зайвих затримок у їхньому розвитку, прийшли до думки, що організоване управління часом допомагає уникати ситуацій, коли освітяни відчувають надмірний тиск через велику кількість завдань або невпорядкованість. Висновок семінару-практикуму: «Правильне управління часом дозволяє звільнити більше часу для важливих речей в житті, таких як сім’я, друзі, хобі, відпочинок тощо»
В.о.директора КУ «Центр пофесійного розвитку педагогічних працівників» Лариса ГНЄД