Психологічна газета №8
ЕЛЕКТРОННА ПСИХОЛОГІЧНА ГАЗЕТА ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ КАНІВСЬКОЇ МТГ
РУБРИКА «УСПІШНИЙ ПЕДАГОГ»
Успішний педагог та хвилювання!
Успішний педагог повинен уміти справлятись з власними переживаннями. Для того, щоб легше впоратись з хвилюванням дайте собі відповіді на наступні запитання!
1. Ваші переживання вирішать ваші проблеми?
2. Ваші хвилювання врятують комусь життя?
3. Чи додадуть вам здоров'я часті хвилювання?
Рекомендації:
1. Проблеми краще вирішуються зі стану спокою!
2. Допомагати іншим також краще з доброю та спокійною душею!
РУБРИКА «СУЧАСНІ БАТЬКИ І ДІТИ»
Антистресові вправи з дітьми початкових класів для заспокоєння:
Вправа "4,2,6".
Дві ноги поставте на підлогу, зверніть увагу на своє дихання. На рахунок від 1 до 4 повільно зробіть вдох, далі я рахую від 1 до 2 і ви затримуєте дихання, далі я рахую від 1 до 6, а ви повільно видихаєте повітря. Так зробити 3-5 разів.
Вправа "Стиснення-розслаблення".
Діти стоять. Педагог рахуючи від одного до трьох, пропонує їм, вдихаючи повітря, сильно напружити все тіло, стискаючи долоні в кулак. А потім, видихаючи повітря, слід різко розслабити тіло. Так зробити 3-5 разів.
Вправа "Оживлення малюнку".
Педагог просить кожного з дітей намалювати малюнок "торт зі свічками", а потім пропонує уявити що це справжній торт зі свічками і задути ці свічки.
Що додасть енергії:
1. Правильний режим дня.
2. Натуральне харчування.
3. Діяльність в радість.
4 Помірна фізична та інтелектуальна робота.
5. Відмова від алкоголю та паління.
6. Приймаюче відношення до батьків, Роду та всіх людей.
7. Позитивне мислення та життя в задоволення.
РУБРИКА «МОТИВАЦІЯ ДО УСПІХУ»
Що можемо робити на шляху до успіху:
1. Вчимося емоційно не включатися в сприйняття інформації. Звісно ж якщо емоція виникла, то її слід виразити, але важливо вчитись спокійному сприйманню реальності, бо нічого не виникає просто так, потрібно робити висновки і рухатись далі.
2. Зведемо пустослів'я до мінімуму, говоримо чітко, коротко і ясно.
3. Позбуваємось звички вести постійний внутрішній діалог, що зробили так, а що ні.
4. Віднаходимо для себе особисті резерви для поповнення енергії (фізичні вправи, сон тощо).
5. Енергію також зберігає не включення в ситуації обговорення, наприклад, коли читаємо коментарі до провокаційних постів, пишемо самі щось не надихаюче, поширюємо негативні пости.
6. Спрямовуємо свою енергію на одну справу в конкретну одиницю часу, не розпилюємось на багато справ одночасно.
7. Важливо щоб думки були "тут і зараз", коли ми думаємо про ситуації минулого, або багато мріємо про заплановані події майбутнього, то ми даремно витрачаємо енергію.
8. Критика, оцінка інших і себе та плітки також багато забирають енергії, тому пам'ятаймо і про це.
РУБРИКА «ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ»
Питання: що робити коли часто болить голова, а традиційне лікування не допомагає?
Відповідь: з точки зору психосоматики голова символізує сприймання світу, отримання інформації, взаємодію з іншими людьми. Якщо в цих сферах все добре, то і голова буде в порядку. Якщо ж людина страждає від частого головного болю, то з великою ймовірністю у неї порушене сприймання світу та інших, людина "багато" думає, не може нормально сприйняти та обробити інформацію. Коли голова перевантажена виникає - головний біль. Що ж робити?
1. Навчитися приймати себе та інших.
2. Не перевантажувати себе інформацією.
3. Намагатись сприймати життя легко.
4. Періодично розвантажувати себе в емоційному плані.
5. Позбуватися від негативних думок та переживань через заміну їх на більш позитивні та приємні.
Питання можна надсилати на електронну адресу:
ilonakos2018@gmail.com (Костенко Ілона),
Автори питань не розголошуються (анонімно).
Випуск підготувала: Ілона Костенко,
практичний психолог комунальної установи
«Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Канівської міської ради Черкаської області»