A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників Канівської міської ради Черкаської області"

Національно-патріотичне виховання на уроках та в позарочний час у початковій школі в умовах сьогодення

Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе,

що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка

формується.

В.Сухомлинський

 

         Україна на сучасному етапі переживає складні часи. Події, які відбуваються на сході країни протягом двох років, переконливо доводять необхідність здійснення національно-патріотичного виховання підростаючого покоління. Неабияка роль в цьому процесі відводиться освітньому закладу, який має стати осередком становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати незалежну, демократичну державу, дбати про її національну безпеку, підвищення добробуту людей, сприяти єднанню українського народу та встановленню миру й злагоди в суспільстві.

         Школа - це життєвий простір дитини; тут вона не просто готується до життя, а живе. Тому виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника  свого життя.

         Національно-патріотичне виховання молодших школярів дозволяє з першого класу формувати і розвивати свідоме ставлення дітей до своєї країни – вміння цінувати і поважати події минулого і сучасні досягнення нашого народу, розрізняти поняття добра і зла. Покоління, у якого виховано почуття патріотизму, готове до подвигу, відстоювання інтересів своєї країни.   Так, як дана тема дуже актуальна, тому вчителі початкових класів продовжують навчатися під час канікул.  02 квітня 2024 року педагоги  1,3-х класів та шкільні бібліотекарі, об'єднавшись, на базі комунального закладу "Хмільнянський ліцей Канівської  міської ради Черкаської області" опрацьовували тему «Національно-патріотичне виховання на уроках та в позарочний час у початковій школі в умовах сьогодення».   Педагог -організатор освітнього закладу Людмила Матвієнко презентувала досвід закладу з даного питання. Семінар - практикум був проведений у формі квесту, під час якого  педагоги взяли участь у  завданнях на 8 станціях. Три майстер -класи "Лепбук", інтерактивна гра "Цікаве про Україну", "Оберіг"  провели педагоги Валентина Панченко, Оксана Царенко, Ольга Чайка. На станції "Відродження національних традицій в НУШ" педагоги дізналися про  етапи випікання хліба на заквасці, виведення закваски. Майстер -клас з випікання хліба провела місцева жителька Інна Царенко. Ранкову зустріч з гостями провела практичний психолог даного освітнього закладу Наталія Біла.

          Програма насичена. Було цікаво, працювали творчо, креативно. Дякуємо педагогам закладу за гостинність, теплу зустріч, створені безпечні умови, чудову презентацію власного досвіду, креативність, нові ідеї. а учасникам - за активну роботу.

Вхід для адміністратора