Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб
Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб09:43 05.04.2022
Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб
Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб09:43 05.04.2022
09:36 05.04.2022
Змішане навчання- ключ до змін
Не дивлячись на ситуацію в країні вчителі початкових класів закладів загальної середньої освіти продовжують працювати. Вимушене дистанційне навчання та карантин уже для більшості з них не є викликом. Так як керівники освітніх закладів, учителі, батьки, діти знають, що це таке. Одним словом, навчені. Всі напружено намагаються подолати труднощі, організувати якісне навчання, надихати, заспокоювати і мотивувати учнів. Вчитель зараз вчиться сам і вчить дітей не дивлячись на ситуацію в країні. Сучасна освіта повинна враховувати, що сучасні діти повністю включені в мобільні технології, інтернет, соціальні мережі. «У ХХІ столітті неграмотні не ті, хто не вміє читати і писати, а ті, хто не вміє вчитися, а ще - забувати те, чого навчився, й перевчатися», - стверджує Елвін Тоффлер, американський соціолог. І тому ми з вами повинні постійно вчитися та використовувати нові технології навчання. Що ж таке змішане навчання? І чи справді не можна просто продовжувати навчати так, як це було раніше, з’ясовували початківці. Загальна тема: «Змішане навчання- ключ до змін». З моделями змішаного навчання, ознайомила присутніх Пилипенко Г.Д. вчитель КЗ «Канівська санаторна школа Черкаської обласної ради». Методичні рекомендації до проведення уроку за змішаною формою навчання, запропонувала Катіба Н.А., вчитель Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Технологію перевернутого класу представила Перевіспа М.М., вчитель Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Канівської міської ради Черкаської області. Як подолати хвилювання та зняти тривогу надала поради практичний психолог ЦПРПП Ілона Костенко.15:55 04.04.2022
Особливості взаємодії між педагогом та дітьми в умовах воєнного конфлікту
15.03.2022 року в онлайн-форматі відбувся вебінар з елементами тренінгу для працівників психологічної служби закладів освіти Канівської МТГ відповідно до теми «Особливості взаємодії між педагогом та дітьми в умовах воєнного конфлікту». Під час заходу були висвітлені наступні питання:15:27 15.03.2022
08:44 07.02.2022
Діяльнісний підхід як основа нових освітніх стандартів
Сучасна школа в умовах модернізації освіти потребує «нового» типу вчителя, який творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого-педагогічної діагностики, способами самостійного конструювання педагогічного процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій кінцевий результат. Педагогічний колектив професійної спільноти вчителів других класів – це група однодумців, кожен з яких зберігає кращі педагогічні традиції і в той же час реалізує інноваційні напрями своєї діяльності, прагнучи до творчості, пошуку нових підходів до навчання та виховання молодших школярів.09:13 31.01.2022
10:31 26.01.2022
Ефективна організація діагностики в роботі практичного психолога та соціального педагога ЗДО
24 січня 2022 року через платформу Google Meet відбулося чергове засідання інтервізійної групи працівників психологічної служби ЗДО відповідно до теми «Ефективна організація діагностики в роботі практичного психолога та соціального педагога ЗДО».10:48 25.01.2022
Використання Lego-технологій на уроках в початковій школі
05 січня 2022 року відбувся семінар-практикум учителів 1 класів Канівської міської територіальної громади на базі відділу освіти на тему «Використання Lego-технологій на уроках в початковій школі».10:32 06.01.2022
15:07 23.12.2021